Contact
Prijzen
Zakelijk
0515 - 87 00 13

Wij hebben een antwoord
op al jouw vragen

Best getest op kwaliteit
Snel en veilig betaald
Maatwerk specialist
Productie in eigen huis
Binnen 3-5 dagen thuis

Home Veelgestelde vragen
Levering

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij leveren uw bestelling standaard binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van betaling. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een email met Track & Trace-code, zodat u uw bestelling kunt volgen.

Kan ik ook met spoed bestellen?

Ja, wij kunnen uw bestelling ook leveren met spoed leveren. Uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen geleverd na ontvangst van betaling. Hiervoor rekenen wij een spoedtoeslag van €10,00.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, u kunt bestelling ook gratis bij ons afhalen. Ons adres is De Marne 126a, te Bolsward.

Kan ik ook een afwijkend verzendadres aangeven?

Ja, u kunt ervoor kiezen om een afwijkend verzendadres te gebruiken

Wij bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met MerenPost (onderdeel van SANDD). Na de verzending van uw bestelling ontvangt u van hen een email met de Track & Trace-code.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor standaard pakketten binnen Nederland bedragen €6,49. Voor pakketten groter dan 140cm rekenen wij €9,95. Ook verzendingen naar België kosten €9,95 voor alle formaten.

Leveren jullie ook op zaterdag?

Ja, wij kunnen uw bestelling ook leveren op zaterdag. Uw bestelling wordt op de eerstvolgende zaterdag geleverd na ontvangst van betaling. Hiervoor rekenen wij een weekendtoeslag van €2,95.

Kunnen jullie mijn bestelling ook naar het buitenland versturen?

Ja, wij bieden standaard verzenden naar België aan. Voor overige landen vragen wij u eerst contact op te nemen met onze klantenservice.

Kunnen jullie mijn bestelling ‘white label’ afleveren?

Ja, dit is één van de voordelen van Photogifts.nl Zakelijk. Bent u particulier? Dan is dit helaas niet mogelijk.
Foto's & producten

Kan ik mijn foto laten afdrukken op elk materiaal?

Ja, technisch gezien wel, maar wij adviseren om het materiaal af te stemmen op de foto. Zo raden wij aan om een groepsfoto of een foto met veel detail niet op een houtsoort met smalle planken te bestellen. Ook adviseren wij voor een materiaal met een witte achtergrond of white wash-afwerking te kiezen als u de kleuren van de foto wilt behouden. Mocht u twijfelen, neem dan contact op!

Wat is een ‘white wash-afwerking’?

Sommige houtsoorten worden vooraf voorzien van een witte laag. Hierdoor blijven de kleuren van de foto krachtiger en dieper. De white wash-laag is niet 100% dekkend, dus de structuur van de houtsoort blijft subtiel zichtbaar.

Wat betekent ‘wit wordt niet geprint’?

Wij printen standaard geen wit. Hierdoor is de dekking van witte en lichte delen lager dan diepe kleuren en zwart. Hierdoor komt de structuur van het materiaal duidelijk naar voren, zoals bijv. bij Aluminium, Hout (zonder white wash) en Plexiglas Helder. De enige uitzondering waarbij wij wit printen is bij Plexiglas Wit . Bij dit product printen wij, na het afdrukken van de kleuren, achteraf een extra witte inktlaag.

Is elk materiaal geschikt voor buitengebruik?

Nee, niet elk materiaal is geschikt voor buitengebruik. Als u uw foto buiten wilt hangen raden wij de volgende materialen aan: - Ayoushout , Larikshout en Larikshout White Wash - Dibond en Aluminium - Tuincanvas en Tuinposter

Hoe hang ik mijn foto aan de muur?

Wij bieden per materiaal diverse ophangsystemen aan, waarmee u uw foto zelf kunt bevestigen. Bij Fotobehang is het ook mogelijk dat wij het behang op locatie bevestigen. Vraag hiervoor vrijblijvend een offerte aan.
Bestellen

Is mijn foto geschikt om af te drukken?

Vaak is het vooraf lastig om de kwaliteit digitaal te beoordelen, daarom hebben wij ervoor gekozen de kwaliteit van uw foto te controleren. Mocht de kwaliteit niet toereikend zijn voor het gewenste formaat dan nemen wij uiteraard contact op. Mocht u zelf twijfelen, neem dan contact op of meldt dit bij de opmerkingen in Stap 4.

Mijn kwaliteit van mijn foto is te laag. Wat kan ik doen?

De kwaliteit van foto’s die gemaakt zijn met camera’s en smartphones is vaak ruim voldoende. Als uw foto een lage kwaliteit heeft zijn er verschillende oorzaken mogelijk: De foto is gedownload van internet of Social Media De foto is bewerkt met fotobewerkingssoftware De foto is tijdens het mailen verkleind. Kies altijd voor ‘originele’ of ‘werkelijke’ grootte in uw mailprogramma.

Moet ik een account aanmaken?

Nee, dit is niet nodig. Bent u reseller? Dan kunt u wel een account maken via Photogifts.nl Zakelijk. Meer info ›

Mijn fotobestand is te groot. Wat kan ik doen?

U kunt de gewenste foto(’s) in een lagere resolutie uploaden en na de tijd de originele bestanden mailen via bijv. WeTransfer. Meldt dit wel in bij de opmerkingen in Stap 4 of geeft het duidelijk aan in de lage resolutie fotobestanden.

Hoe plaats ik een bestelling?

Wanneer u een keuze heeft gemaakt klikt u op ‘Bestellen’. In onze bestelomgeving kunt u uw foto(’s) uploaden en samenstellen. Binnen 4 eenvoudige stappen heeft u uw foto volledige op maat besteld en betaald. 

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij ons betaal je altijd veilig en gemakkelijk via de volgende methodes: iDeal, Klarna, Bankoverschrijving, PayPal, ING homepay, MisterCash (België) VVV Giftcard (niet te verwarren met VVV Cadeaubon) Op rekening (alleen voor Photogifts.nl Zakelijk)
Klantenservice

Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons op verschillende manieren bereiken: Telefoon: 0515 - 87 00 13 Email: info@photogifts.nl Whatsapp: 06 - 27 55 19 27 Of kom langs in Bolsward. De koffie staat altijd klaar!

Ik ben niet tevreden met mijn ontvangen bestelling?

Dit is heel vervelend en we gaan er alles aan doen om dit probleem op te lossen. Wij vragen u altijd wel om foto’s van uw ontvangen product te sturen. Klachten & retourneren ›

Kan ik mijn bestelling, ongeacht reden, retourneren?

Bestelsysteem:
Nee, aangezien het product van persoonlijke aard (foto) en wij maatwerk leveren, is het herroepingsrecht uitgesloten.

Giftshop:

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. 

Kan ik feedback over mijn ontvangen bestelling achterlaten?

Ja, dit is mogelijk. Op TrustPilot kunt u uw mening delen en ons beoordelen. Als dank hiervoor ontvangt u €10,00 korting op uw volgende bestelling. Beoordeel ons ›

Ik ben heel blij met mijn fotoprint! Kan ik het resultaat delen met jullie?

Natuurlijk kan dat. U kunt foto’s van het resultaat naar ons toesturen. Wij voegen uw foto toe bij ‘Reacties van klanten’ en delen het resultaat via Social Media.

Kan ik mij ook inschrijven voor jullie nieuwsbrief?

Ja, dat kan. Als u op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws, unieke acties en speciale kortingen, dan kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief.

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws en unieke acties? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief!

U ontvangt dan ook nog eens een Photogiftcard t.w.v. €10,-